Електромобилите означават четири важни неща: енергийна независимост, енергийна ефективност, чиста околна среда и възможност за развитие на иновативните икономически отрасли в България. Това заяви вчера министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков при официалното връчване на ключовете на собствениците на първите три новозакупени електрически автомобила Peugeot iOn у нас, пише TechNews.bg.
„За да се случи всичко това, държавата трябва да даде начален тласък за навлизането на тези коли в нашата страна”, добави министърът.
Трайков акцентира и върху ангажимента на МИЕТ да подпомага развитието на тази индустрия в страната. Той припомни, че не случайно министерството организира през февруари тази година двудневна конференция за развитие на сектора с надслов „Електромобилите – предизвикателствата на новата мобилност”, в която участваха премиерът Бойко Борисов и еврокомисарят за промишлеността и предприемачеството Антонио Таяни.
Електромобилите са сериозна възможност за растеж на европейската и българската икономики, а правителствата и местните власти са длъжни да подпомогнат производството им и насищането на пазара с тях. „Ето защо съвместно с министрите Караджова, Дянков и Цветков разработваме схеми за финансово насърчаване на потреблението на тези коли”, каза Трайков.
Първите три 100-процентови електромобила в страната станаха собственост на компаниите Глобул, Аргент и Сосиете женерал експресбанк. Моделът Peugeot iOn предлага 150 км пробег в стандартен европейски цикъл на движение с едно зареждане. Пълното зареждане на литиево-йонната батерия се извършва за шест часа чрез стандартен контакт от домашната електрическа мрежа.
Тагове:
ЯДРЕНАТА ЕНЕРГИЯ Е НАЙ-СКЪПА СПОРЕД НОВ ...
НАИСТИНА ЛИ АЕЦ ВОДИ ДО СПАД НА ЦЕНИТЕ? ...
1. Да се преодолее заблудата, че гравитационното поле е консеравативно и това да се види в реални условия, както аз го видях,при моите опити в 1960 и 1984т.
2. Да се проедолее заблудата , че директните гравитационни дивгатели до които достигнат в 1960г. и техните вариянти до сега 2011г. , при наличия на реални, видими и понятни условия, при които гравитационното поле не е консервативно не са и не могат да бъдат вечен двигател, въпреки, че при съответно подържане, както и водните колела, като индиректни гравитационни двигатели ,магат да работят хиляди ходини, но не и вечно.
3. От макро, директни гравитационни електроцентрали,които ще могат за се използуват на големи морскш съдове да се стигне до високообротни с малка маса директни микрогравитационни електроцентрали които в пространство не по голямо от това, което заемат моторите днес в леките коли да се монтират, които непрекъснато да зареждат батерийте на електромобилине, като в по следващ етап се се премахнат акумулаторите и от директна гравитационна мини електроцентрали се мине на директна връзка с електромоторите движещи гревитоелектро мобилите за неограничено време и неогроничени пробези, без каквото и да било зареждане и каквато и да било енергшийна зависимост, при ралността,че насвякяде по земята над и под нея е налице естественият енергоизточник,/ травитационното поле/ които се ползува без огроничение, както въздуха, които дишаме.
4. Нужно е учени, администратори и управляващи да преодолият своята "непогрешивост" относно консераватизма на гравитационното поле и да покажат, че са нещо по различно в своето обективно мислене от "непогрешимите " отци от времето на Коперник и Галирей и по способни да видят, че гравитационното поле не е консервативно от колкото в миналото , че земята се движи в пространството.